Історія появи джинсів
У Великобританії з Генуї ввозили тканина, яка пізніше отримала назву «денім», шили штани і продавали їх по всій Європі під назвою «Джейн» або «джин». У 1750 році Джон Холкер створив «Книгу зразків текстильної промисловості Франції», де були описані і зображені вісім моделей штанів, сильно нагадують сучасні джинси. Близько 300 року до н. е. у французькому місті Німі виготовляли полотно-serge de Nimes (sairjh du NEEM) — саржа з Нима, якому була уготована доля увійти в історію. Через 1500 років, з цієї тканини, за назвою «de Nimes» (denim), почали шити джинси. Саржа — (від лат. sericus — шовковий) — бавовняна, шовкова або штучна тканина з діагональним переплетенням ниток; виробляється в основному гладкофарбовані і набивний. Близько 1492 року експедиція Христофора Колумба вирушила на пошуки нового шляху в Індію. Вітрила на кораблях були пошиті з тканини serge de Nimes.
1597 р. — Італійські матроси з міста Генуя носили штани з парусини. З часом, штани з парусини стали називати «Дженес», або, на американський манер, «джинс». Слово «джинси» являє собою російське освіта на базі американізму jeans. Ще в XVI столітті в Європі була відома бавовняна саржа діагонального переплетення jean, особливий вид генуезької бумазеи. З італійського Gene в старо французькою з'явилося слово Janne і вже звідти перекочувала в англійську мову. Назва розглянутого матеріалу утворилося від топоніма Генуя (Genua латинською). Саму тканину виробляли у Франції, в місті Ним (de Nimes), Генуя постачала барвник — індиго. З'явившись в середині XIX століття, як спецодяг ковбоїв і золотошукачів, до сьогоднішнього дня зручні та практичні джинси завоювали увесь світ, ставши частиною високої моди.
20 травня 1873 року Лейба Штраус (він же Леві Страусс), син єврея-лоточника, за 20 років до цього перебрався в Америку, отримав патент № 139121 Бюро патентів і торгових марок США (US Patent and Trademark Office) на виробництво «робочих комбінезонів без бретелей з кишенями для ножа, грошей і годин». До того часу Страусс без особливого успіху торгував у Нью-Йорку тканинами і в Каліфорнії подався на піку «золотої лихоманки»: він розраховував шити з англійської парусини штани і збувати їх старателів. Штани виявилися затребуваними — товсті, з бавовни, а не з шкіри, щоб їх можна було прати, і з трьома великими кишенями, двома попереду і одним позаду, і одним маленьким. Як барвник був обраний самий стійкий на той момент індиго (темно-синій). Перші джинси коштували 1 долар 46 центів.
- Wrangler - нові технології.Фірма Wrangler дбає про розвиток таких напрямків, як поліпшення властивостей тканини і способів пошиття, що дозволяють споживачеві відчувати себе комфортно і надійно в будь-яких умовах.Wrangler - нові технології.
- Історія бренду "Wrangler"Wrangler (Wrangler, Ренглер) – дослівно «сперечальник, хуліган». Це символ свободи і незалежності від чого-небудь, приклад вірності своєї мети і впевненості в собі. Слід додати, що джинси Wrangler буквально відповідають власникові цих якостей.Історія бренду "Wrangler"